Підписатися на RSS

Наші традиції

Шановні відвідувачі нашого сайту! Наша - Коричинецька ЗОШ І - ІІ ступенів , є "школа-родина" /Files/images/scool..JPG

Кожна сільська школа по своїй природі й сутності є або повинна бути родиною. Село - це велика родина, де багато років проживають родичі, рідні, батьки, діти. Вони мають спільні інтереси, бажання, землі, а також одну на всіх школу, до якої вже більше століття рік за роком приходять нові покоління дітей - продовжувачів свого роду. Тісний зв'язок із батьками забезпечує відкритість освітнього простору. Найвища оцінка діяльності такої школи - «як у рідній хаті».
«Школа-родина» - школа нового типу, головна мета якої - створення умов для розвитку здібної, духовно багатої, фізично здорової особистості з почуттям власної гідності, активною громадянською позицією, високим рівнем інтелектуального та творчого потенціалу, де вихованці проживають своє дитинство з найменшими проблемами, де дитина не готується до життя, а живе повноцінним і цікавим життям.
Родинне виховання в Коричинецькій ЗОШ І-ІІ ступенів розглядається як одна з головних ланок вихован¬ня підростаючого покоління. Щоб зробити родинне виховання дієвим, школа повинна надати батькам необхідні психолого-педагогічні знання, а також знання про національні традиції виховання. Впровад¬ження цих ідей у практику неможливе без педагогічної освіти батьків, яка сьо¬годні починає відроджуватися у багатьох школах.
Вчителі нашої школи використовують різноманітні форми роботи з батьками: лекції, колективні та індивідуальні бесіди; збори, семінари, практи¬куми, конференції. Позаурочний характер педагогічної освіти батьків дає змо¬гу враховувати принцип наступності впродовж усього навчання.
Родинне виховання — складний та багатогранний процес. Часто йому на за¬ваді стає недосвідченість батьків, їхнє небажання використовувати педагогічні знання та впевненість у правильності лише власного досвіду. Тому школа зму¬шена підвищувати педагогічну культуру батьків.
Вчителі будують свою роботу на принципах національного виховання: природовідповідності, культуровідповідності, гуманізму, демократизму, єдності вимог сім'ї та школи, послідовності та спадкоємності поколінь.
Коричинецька школа прагне подолати недоліки у роботі з батьками і перейти до форм педагогічної освіти батьків, які передбачають перехід від мо¬нологічного спілкування до діалогу. Це значно підвищує педагогічну пізна¬вальну активність батьків.
Серед колективних форм роботи в батьками відзначимо бесіди, семінарські заняття, педагогічні практикуми, рольові ігри, диспути, батьківські конфе¬ренції, дні батьківського відвідування школи.
Найбільший інтерес у батьків виявляється за умови поєднання теорії з прак¬тикою.
Провідною формою роботи з батьками в нашій школі є проведення родинних свят. До організації таких заходів залучаються батьки.
Не лише свято, а й підготовка до нього має виховний потенціал. Батьки поринають у спогади про своє шкільне життя, вивчають і пізнають інтереси своїх дітей, стають ближчими до них, встановлюються щирі стосунки між батьками, вчителями, учнями. А це сприяє підвищенню рівня знань і вихованості дітей.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 35

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.